Green Circle

Alt i mens at sommerferien har fundet sted i sol, ro og mag for de fleste, har Forenede Service opkøbt vækstvirksomheden Green Circle. Målet er at etablere et stærkt samarbejde mellem TJEK og Green Circle og styrke vækst- og udviklingsmulighederne inden for ejendomsdrift og facility services – og en seks mand høj TJEK-administration rykker fra Søborg til nye rammer i Brøndby.

Forenede Service Green Circle

En stærk og brancheerfaren spiller i servicebranchen møder en nytænkende, innovativ vækstvirksomed, når TJEK ejendomsservice pr. 1. september rykker administrationen til nye rammer i Brøndby. Det sker i kølvandet på, at Forenede Service har opkøbt Green Circle.

”Vi er vendt ordentligt og styrket tilbage fra sommerferie med købet af Green Circle. For med Forenede Services stærke driftsorganisation og høje faglighed kombineret med iværksætterånd, tekonologiske løsninger og imponerende kundeservice fra Green Circle er vi fremover i forstærket opstilling – med nye kontorer og endnu flere dygtige kollegaer,” siger Hans Fog, administrerende direktør i Forenede Service, og tilføjer stolt:

”Vi er mere end klar til at tage hånd om en hvilket som helst ejendom og glasfacade, eller et hvilket som helst grønt areal i hele kongeriget”.

To alen af et stykke

Købet af Green Circle er langt fra tilfældigt – for TJEK og Green Circle komplementerer hinanden i såvel arbejdsopgaver som værdier om ordentlighed, ansvarlighed og gennemsigtighed over for medarbejdere, kunder og leverandører.

”Green Circle har et godt rennomé. De er top professionelle, og har et interessant blik mod fremtiden hvad angår teknologiske løsninger, der kobler faggrupper, arbejdsopgaver og ansvarsområder i det daglige arbejde,” udtaler Hans Fog.

Og det er ikke kun hos Forenede Service, at roserne til samarbejdet lyder – også Green Circle ser frem mod en ny og spændende æra:

”Vi ser frem til et samarbejde i øjenhøjde og med gensidigt fokus på ordentlighed, ansvarlighed og gennemsigtighed. Forenede Service kommer med brancheerfaring og ekspertise inden for rengøring, vinduespolering og kantinedrift – og kombineret med vores kundekoncept, vision og fuldt implementerede driftsstyring ser vi store synergier i partnerskabet,” forklarer administrerende direktør og partner i Green Circle, Erik Jensen, der suppleres af Ole Mortensen, som er den anden partner i virksomheden:

”Partnerskabet med Forenede Service gør det muligt for os at fortsætte en stærk udvikling – som en endnu stærkere spiller i branchen. Vi får en større bane at spille på samtidig med, at vi styrker tropperne og leverer et stadigt bæredygtigt koncept,” siger han.

Fremdrift og flere kollegaer

Opkøbet af Green Circle betyder flere muligheder til flere hænder, 97 nye kollegaer allerede i september og med al sansynlighed flere i fremtiden, lyder meldingen fra Hans Fog:

”Vi har ingen planer om at afskedige medarbejdere i TJEK og Green Circle. Ej heller forventer vi ændringer i jobindhold eller større organisationsændringer i forbindelse med det nye partnerskab,” forklarer han og tilføjer:

”Samarbejdet på tværs af medarbejdere og kunder er i absolut centrum. Vi kommer med hver vores kompetencer, der i vellykket samspil vil styrke os mere end nogensinde – og for at sikre de bedst mulige betingelser for samarbejde, sparring og fællesfølelse, rykker TJEKs administration med seks gode kollegaer fra kontoret i Søborg til Green Circle’s hovedkontor i Brøndby”.

Det synspunkt deler han med Erik Jensen, administrerende direktør i Green Circle:

”Begge parter tror på, at vi med kombinationen af den nyeste tilgængelige teknologi og det solide, personlige servicehåndværk vil præge marked og kunder markant mere positivt. Det gælder også i et internationalt perspektiv, hvor vi i første omgang øjner en mulighed for det svenske marked,” siger han.

 

 

Jan Jeppesen

Vil du høre mere om det nye partnerskab?

Vi fortæller gerne mere om, hvad vi kan tilbyde jer. Kontakt helt uforpligtende Jan Jeppesen på 40 76 12 60, eller send mail.

Send mail

Vi samler statistik ved hjælp af cookies for at forbedre brugeroplevelsen. Læs mere om cookies